土瓜灣小食檔極污糟遭客鬧「無良」 !串燒跌落地照燒畀客 街坊驚曝:曾見店員地下洗肉+老鼠咬雞翼

文: 溫藹紅
2023.10.31

土瓜灣小食店近日被投訴污糟,有食客表示光顧小店時,目睹腐皮角串燒不慎跌落地下,但店家面不改容拾起後,繼續放上爐面燒畀客,令其大感震驚,直斥做法「無良」,其中有街坊疑大曝料,稱見過店家多次明目張膽,在地下洗肉及開生蠔,引來網民熱議並大罵「好恐怖」!

最近有港人透過Facebook群組「To Kwa Wan 土瓜灣之友」發文投訴,鬧爆土瓜灣一間小食檔「X記小食」涉嚴重衞生問題。她表示,自己理解外出用膳未必處處乾淨衞生,然而在光顧小食檔欲買串燒,豈料於「喺我面前成串嘢跌咗落地」,「個塊黑掹掹又有千年油煙,阿嬸竟然執上嚟擺上個爐面,然後阿哥攞去沖一沖水(極速),再擺返上爐面燒兩燒,仲想扮無事入袋比(畀)我,係咪癲X咗」?

店員妄顧衞生兼發悔氣 熟客嬲爆斥做法「無良」

樓主表示,自己一向喜愛該串燒小食店,認為「又平又好食又開得夜,亦不嬲都知佢咩環境」,但今次作為客人,竟然親眼目睹店員竟妄顧衞生,並當著顧客面前「面不改容」重燒已掉地上的食物,向店家反映「阿嬸(店員)仲要西我面發悔氣」,認為一串腐皮角成本不算極貴,怒斥做法「無良」,最終樓主扔掉整袋食物,並揚言永不幫襯。

街坊揭長期有老鼠出入 試過食到有曱甴仔

事件引來大批街坊關注,同時驚揭該小食店環境食物「污糟」於區內已非新聞,該串腐皮角或只屬冰山一角。不少街坊留言分享自己經歷,指「呢間一直都污糟,叫過酸辣粉碗碗都有曱甴仔,換完一碗都係繼續有」、「我都試過食到最後先見到有半隻屍體,得半個身,唔知咩昆蟲,諗起都反胃」,並指該處長期有老鼠出入,衞生情況欠佳。

店員地下洗肉開生蠔 見過雞翼跌落渠口+老鼠咬

有網民更分享相關相片指,該店員工會於街邊地下開生蠔,有人更指「見過幾次係地下洗肉」、「佢夜晚嘅時候成盤雞翼放喺地下無人理,啲老鼠喺側邊咬緊」。

此外有網民亦指「有一日下午見到佢哋洗雞翼,成(起碼5-60隻)兜(一大盆)車咗喺渠口,然後再執返入兜或盆,之後都冇再幫襯」,及後獲其他街坊分享影片,佐證該店在地下處理食材的實況,令不少人直言嘔心。連網紅Matt Leung(Matt哥)都忍不住留言,指「垃圾學人開食店」,大家出外用膳記得都多加留意!

資料及圖片來源:FB@To Kwa Wan 土瓜灣之友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓