懶人必學!3招唔怕整污糟手食嘢方法 食飯糰、薯片都唔使洗手

文: U Magazine
2023.10.31

疫情時大家都習慣先洗手才進食,但現在大家都鬆懈了,懶得先去洗手,就算食之前洗了,食的時候都唔想整污糟手,怕麻煩食完要去洗!日本Lawson官方IG最近上載了一條片,教大家3招乾手淨腳食嘢方法,懶人必學!

===========
同場加映:
【家居達人】專家教原木傢俬訂造貼士 打理方便兼天然零甲醛

============

1. 飯糰:用包裝紙變成膠套
除了去日本,我們在香港都會常常吃飯糰,例如在辦公室或去野餐,不想洗手的話,可以用這個方法。先撕開中間那條膠帶,再將餘下兩邊三角形的膠套拆下來,再如圖般套於飯糰底部兩則,就這樣拿著來吃,相手不用觸碰飯糰。

2. 薯片:用薯片袋角改裝成手指套
用鉸剪剪去薯片袋邊兩隻角,再反轉袋角,套於姆指及食指手指頭上,就可以直接用手指拿薯片吃,完全不用整污糟手指,食完又不用洗手!這個比用筷子食薯片更方便及環保,既不用洗筷子,又不用浪費即棄筷子。

3. 納豆:善用盒蓋完美地拿走膠紙
食納豆的人就會明白,每次食納豆前,都要把膠紙拿走,但納豆都是黏黏的,膠紙上總會黐住一些,要逐粒夾走。原來很簡單,只要打開盒蓋,將膠紙的一隻角抽出,再把盒緊緊合上,然後拉出膠紙,便能完美地拿走膠紙,但又不會黏著納豆!

text/ Katty
photo/ IG@akiko_lawson

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!