41歲孫慧雪突然宣布離巢TVB講再見!《愛回家》再有角色離開KC感情線無疾而終

文: 羅志宏
2023.10.31

孫慧雪離巢TVB。現年41歲的女藝人孫慧雪(Snow)自今年一月底宣布懷上第二胎後,就停工暫別《愛·回家之開心速遞》劇組。7月底時,孫慧雪宣布報喜誕下第二胎仔仔,組成四口幸福之家。今日(31日),孫慧雪在IG社交平台上突然宣布離巢TVB,直言:「就算幾唔捨得,呢一站,都要講再見啦!」

孫慧雪在IG社交平台上突然宣布離巢,寫道:「讀完書畢業嘅第一份工,就去咗Tvb做演員,一做就做咗18年啦!喺度我學咗好多嘢,遇到好多人生導師,認識到好多知己好友,亦令到觀眾認識我,所以我非常感恩!不過人生就好似一班列車,走向唔同嘅旅程,就算幾唔捨得,呢一站,都要講再見啦!」

孫慧雪續稱:「多謝每一位台前幕後嘅朋友,對我嘅照顧,好多一齊奮斗、捱更抵夜、出生入死嘅片段尤如昨天,一切瀝瀝(歷歷)在目!感激每一位用過我、信任過我、幫助過我嘅監製、編審、導演、副導演!仲有化妝師、髮型師同服裝師,一切在心中,江湖見。」

入行17年的孫慧雪感觸良多;「由擔演死屍、替身、路人丙、禮物小姐一步一步到主持、有連戲角色,慶幸有大家望住我一路成長,接下來,希望大家仍然繼續支持我呢位小小薯,繼續追夢,仍然樂意陪伴我迎接未來不同挑戰,見證我一路成長,感恩沿途有您。」

孫慧雪自結婚生B後,一直都有keep住拍劇,近年更加入處境劇《愛·回家之開心速遞》劇組,飾演「朱茜(Rachel)」一角後成功入屋,與區瑞偉飾演的「KC」所組成的情侶CP笑料百出,深受觀眾喜愛;今次離巢似乎令感情線無疾而終。

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓