袁詠儀突然棄用名牌Hermès手袋北上拜佛祈福 一反常態低調孭素色環保袋出行其實並不簡單

文: 羅志宏
2023.11.01

一向是國際名牌Hermès愛好者的袁詠儀(袁靚靚),愛買Hermès已經不是新鮮事。早前在街頭被網民野生捕獲時都被影到手拎過百萬Hermès手袋,亦試過接拍內地劇為求令角色更突出,更出動私伙Hermès上陣。不過日前她與老公張智霖(Chilam)到內地浙江普陀山禮佛時,就一方常態,竟然只帶上環保袋,讓網友嘖嘖稱奇!

靚靚與老公Chilam以情侶裝現身浙江普陀山,兩人均穿上白色T-shirt加上牛仔褲,而靚靚手拎白色環保袋,而Chilam則背包上陣,十分低調。不過仔細一睇,原來靚靚的白色環保袋並不是普通款式,而是在Dior消費滿一定金額才會贈送,手袋設計是Dior聯乘意大利藝術家Pietro Ruffo設計的Around The World Tote Bag,炒價曾達$360元美金。

 

過去老公Chilam曾公開投訴靚靚買袋成狂,自己為對方買到接近破產,要求靚靚不要再買名牌手袋,甚至有傳聞指已經總值超過2000萬。雖然Chilam「口裡說不」但身體卻很誠實,每逢佳節或夫妻重要紀念日,依然在世界各地「課金」,送Hermès產品給太太,更有網民笑稱張智霖是「Hermès打工仔」。

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓