將軍澳海濱萬聖節人潮雀躍狂歡 市民自發夜繽紛「以為去咗蘭桂坊」 網民笑有潛質搞夜市

文: 溫藹紅
2023.11.01

萬聖節不少人外出慶祝,除了中環、尖沙咀等熱門地區,將軍澳入夜後人流同樣爆棚!昨晚(31日)大批市民於將軍澳海濱大肆慶祝狂歡,人潮量多到連居民都「以為去咗蘭桂坊」,不少網民直言今次是自發「夜繽紛」,更笑指絕對有潛質搞夜市!

新冠疫情過後過第一個萬聖節,部分地區熱鬧非凡,其中將軍澳海濱公園更加出現難得一見的人潮。有港人昨晚透過Facebook群組「將軍澳主場」發帖,分享市民萬聖節的狂歡實況,更加留言指「隨時睇錯以為係蘭桂坊」。

從相中所見,海濱公園入夜後的擠滿人群,現場有不少人換裝「扮鬼扮馬」,例如超級噴火龍X、瑪利奧、千與千尋無臉男等,吸引大人細路爭相打卡影相,連小動物們都裝身出動,扮成各個「嘩鬼」角色,長廊上更有不少售賣應節頭飾的小檔,節日氣氛濃厚。

大批網民認為「好有氣氛」,而且不少人的搞笑打扮猶如過動漫節,對於人流如此誇張,有網民覺得「隨時仲多過蘭桂坊」、「所以話只要啲人想出嚟,根本唔駛政府催谷」,形容今次完全是市民自發「夜繽紛」,同時更指將澳軍南區都「有潛質可以自己一區搞下夜市」!

資料及圖片來源:FB@將軍澳主場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓