王祖藍扮林作講1句說話超神似!公開招募精英參加TVB扮嘢真人騷!

文: 梁穎心
2023.11.01

李思捷、阮兆祥、王祖藍重磅合體主持TVB綜藝節目《福祿壽訓練學院》,宣傳片中王祖藍、李思捷、和阮兆祥分別扮演「淋作」、「蔡燶華」及「肥蝦」,成功引起話題。有網民大讚王祖藍扮相入型入格,連林作都有回應。

福祿壽闊別六年再亮相TVB節目,無綫早前舉行《節目巡禮2024》,透露李思捷、阮兆祥、王祖藍將再度合體主持綜藝節目《福祿壽訓練學院》。節目定位為香港首個扮嘢真人Show,三人將親身落場宣揚「扮嘢」文化,並全球公開招募扮嘢精英及潛質學員,培育有強烈表演欲新世代藝人。

根據早前播出的宣傳片,李思捷、阮兆祥、王祖藍惡搞《中年好聲音》,最搶眼的必數王祖藍扮演的「淋作」,一頭個性亂髮再加「我嘅律師團隊未嚟之前,我係唔會回應你任何嘢嘅」,加上2名「便裝探員」箝上台,認真還原!

林作其後分享相關內容,並回覆「要招募扮嘢之王,非我莫屬啦」,又指「TVB 節目巡禮重中之重 = 林作,這就是我的實力。」有網民提議林作扮王祖藍,又鼓勵他「快啲報名啦」,亦有網民認為「髮型唔似喎都無飛出嚟」、「無露鼻毛,唔似。」

來源:TVB林作@Instagram

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓