外賣員收入有幾多?港男送外賣月入超過$30,000!1個月做足232個鐘嚇親網民:咁都叫輕鬆咩

文: 溫藹紅
2023.11.02

香港外賣員搵幾多?最近一名在外賣公司任職外賣員的港男,於網上分享自己一個月收入超過$3萬元,形容非常不錯,不過就大曝自己月內做足232個小時,嚇親一眾網民質疑「咁都叫輕鬆」?不過都有不少網民認為收入可觀,算「高過唔少人啦」!

近日一名港男於連登討論區發帖,以「輕輕鬆鬆送外賣月入3萬」為題,分享外賣員的最新收入。從截圖可見,樓主於香港某外賣公司做外賣員,由今年10月1日至10月30日止,一個月淨收入總額達$31,242,當中包括基本服務費($30,769)、Quests($50)及貼士($422.5),認為非常不錯!

雖然月入$3萬,但根據資料顯示,樓主一個月31日的送遞時數足足有「232小時5分鐘」,每小時平均淨收入達$134.62,隨即引來大批網民討論。不少網民直言,若以30日無休作計算,樓主平均每日需要工作8小時,認為「咁都輕鬆」?另外有網民更指「我返少你一半都嗌緊辛苦」、「當佢返20日,每日11至12時, 咁同大部分辦公室打工仔咪一樣」。

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

不過,有網民就覺得算是輕鬆,如果按時薪計算已高過不少打工仔,「當佢返22日,都有兩萬頭,其實都唔錯啦」;加上工作環境有別於文職,「辦公室要煩人事,要受氣比上司X,送外賣玩下電話行下又一日,收工真係收工」、「想做就返,想休就休」,但認同搵的都是辛苦錢,尤其是夏天及雨季開工或暴曬、沒有升職空間等,「可以做到幾多歲」?

資料及圖片來源:連登討論區、HKET圖片庫

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓