蝸居睇樓團|九龍城單幢樓盤送裝修連傢俬 龍師傅話你知!出生年份搵風生水起單位(下集)+ 催旺顏色

文: U Magazine
2023.11.06

上集Theo同Yuen去睇一個位於九龍城賈炳達道嘅新樓盤,參觀咗一個景觀超開揚嘅兩房單位,龍師傅更教大家用簡單的入門方法,用自己出生年份搵適合自己嘅風水單位。今集仲參觀埋送裝修連傢俬嘅一房單位,師傅仲會講埋西四宅以及不同年命卦最適合嘅家居色調㖭!

===========
同場加映:
【家居達人】達人教路!4款易整健康狗零食  啖啖肉棒棒、雞飯版Tiramisu、零技巧生日蛋糕

============

一房單位 送裝修連傢俬
上集帶大家睇完九龍城瓏碧的兩房單位,兼介紹附近的交通、民生配套以及大廈的設施,今集就同大家睇埋一個面積281呎,位於高層的一房單位,這個單位工作平台以及睡房的景觀相當開揚,可望九龍寨城公園以及維港景色,加上樓底有3.45米高,就算加建閣樓,也不會有壓逼感。
而單位最大賣點,不只附送西門子雪櫃、焗爐、電池爐及全套衛浴設備,一房及開放式單位,更送裝修及全屋傢俬,即買即住,省卻一大筆裝修費。

客廳附送梳化同組合櫃及閣樓

開放式設計,附送附送西門子雪櫃、焗爐、電池爐,而且廚櫃更設有一張伸縮餐枱。

廁所方面附設全套衛浴設備以及無線叉電器。

 

睡房亦附送雙人床及大型衣櫃。

工作平台及睡房,可望九龍寨城公園以及維港景色。

適合年命卦屬西四宅的座向
上集龍師傅以一個較簡單易明的方法 — 東西四宅,即以出生年份去計算個人最適合的家宅座向。講完東西宅之後,今次就輪到西四宅:「如果計出嚟嘅年命卦,屬2、6、7及8呢幾個組合嘅話。基本上,大門嘅位置最好係,西南、西、西北同埋東北,就最好喇!」
假若得出的年命卦數字是5的話,那又怎樣計呢?「一般嚟講,我哋會咁講嘅。男寄坤、女寄艮。如男生得出的數字是5的話,就變成2,如女生得出的數字是5的話,則變成8。」講完西四宅後,龍師傅更解答了一般人於風水家宅上會有的問題。

問題1:牆身或傢俬顏色會影響屋企風水嗎?
龍師傅解答:「基本上數字1至9年命卦都有唔同顏色嘅選擇。」

問題 2:屋企嘅整體色調,會唔會直接影響到屋企風水呢?
龍師傅解答:「屋企嘅色調最好似柔和為主,燈大部份偏黃會比較好。如果屋企太多白燈,好似返工咁,都唔係太舒服啦!所以,無論屋企係乜嘢顏色都好,最好都係偏淡同溫暖嘅顏色,會比較有利。如果屋企色調太冷嘅話,對人緣、姻緣同埋工作運都有影響㗎!」

問題 3:如果夫妻或者情侶一齊買樓;一個屬西四宅,另一個屬東四宅,應該以邊個為準則呢?
龍師傅解答:「古代嚟講一定係男人為主,因為係一家之主嘛!但,我覺得唔可以一本通書睇到老,喺而家呢個年代,女生會比較強啲都唔出奇。如果屋企裡面,女生係屋企嘅主力(收入)來源,就當然係女生為主。」

問題 4:睡房比客廳光猛,喺風水學上對戶主會唔會有影響呢?
龍師傅解答:「客廳係我哋嘅名堂位,一定要光猛,但睡房係我哋休息嘅地方,唔適宜光過客廳。於風水學嚟講,如果睡房太光,就係叫陽抗。縱使,大家夜晚先返屋企,日頭嘅時候曬得太過犀利嘅話,會造成幾個問題;瞓得唔好,休息唔夠會容易暴躁,繼而影響人緣及姻緣,亦都唔會有錢剩。如果想生兒育女,都比較難啲。」

問題 5:大廈嘅大堂門口開嘅位置,會唔會影響到戶主嘅運勢呢?
龍師傅解答:「 如果大廈嘅門都靚,再加上屋企大門都靚嘅話咁咪加分囉!所有嘅門口,我哋為之立氣口,就好似人嘅口一樣,如果門口開得靚咁咪好囉,可以餐餐食補品,所以住喺度嘅人,某程度都會加分。」

【info】
Facebook:羅雲龍玄學工作室
玄學預約:6876 3689
九龍城瓏碧詳情:https://allegro-hk.com/?lang=zh-hant

* 如果大家忘記如何計算自己的年命卦
 可以重溫上集內容:https://hk.ulifestyle.com.hk/topic/detail/20018626

 

Text / Theo
Interview / Yuen
Photo / Kee

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓