「梁朝偉早期電影選」放映11部戲 重溫《癲佬正傳》《流氓醫生》的影帝眼神

文: U Magazine
2023.11.04

梁朝偉獲威尼斯影展終身成就金獅獎時,大導李安讚他「一個眼神,勝過許多演員的大段獨白」,偉仔演技不容置疑。MCL戲院特備節目「會說話的眼睛——梁朝偉早期電影選」將重映11部偉仔電影,大部分為八、九十年代作品,讓影迷重溫影帝眼神。

節目選映《癲佬正傳》、《地下情》、《流氓醫生》、《暗花》等八部八、九十年代電影,另外特別重映《2046》、《東邪西毒終極版》及《無間道》三部千禧後的作品。《癲佬正傳》和《地下情》均在1986年上映,當時偉仔才廿多歲,影帝青澀時的眼神有幾好戲?1995年《流氓醫生》中他演醫生有幾不羈?大家不妨在大銀幕重溫。

 

|《癲佬正傳》(1986)

 

|《地下情》(1986)

 

|《流氓醫生》(1995)

 

|《暗花》(1998)

 

【Info】

「會說話的眼睛——梁朝偉早期電影選」

日期:11月11日至12月23日

地點:K11 Art House(尖沙咀梳士巴利道18號K11 MUSEA 4樓)

購票詳情及查詢:https://bit.ly/497xN2c

 

圖片來源:網上劇照、MCL Cinemas

======

同場加映:
【藝文Guide】小薯茄天團FINALLY 聖誕做舞台劇  《Finally OK》 陪你頂住世界末日

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓