黃埔鼠患|黃埔花園搞捉老鼠比賽單月勁捉135隻!2期捉38隻老鼠「奪冠」 居民:呢度老鼠最聰明

文: 溫藹紅
2023.11.06

黃埔「迪士尼樂園」續現?黃埔花園鼠患問題持續嚴重,近期更加大搞捉老鼠「比賽」,並向居民宣布「賽果」,單月勁捉合共135隻老鼠,當中2期捉到38隻「奪冠」,至於其中一期則1隻都捉唔到,令不少居民大驚,更打趣道「係咪聰明啲」?

黃埔花園鼠患問題持續多年,環境衞生至今仍為人詬病。最近黃埔花園舉辦捉鼠「比賽」,並於各座大廈大堂張貼9月份捕獲到的老鼠「賽果」,於屋苑範圍內合共捉到135隻老鼠。

黄埔花園早於1985年至1991年間落成,被視為香港10大藍籌屋苑之一,合共有12期,當中有兩期(分別是6期及8期) 用作純商業用途,其餘期數為商住用途。今次捉老鼠大賽,從排行榜所見,其中以2期捕獲或撿走的老鼠數量最多,計及以酒精捕鼠器捕獲到的鼠隻,合共38隻,是12期中之冠。

其後依次是10期(27隻)、11期(23隻)、1期及9期(同為16隻)、4期(6隻)、7期(4隻)、3期及6期(1隻)、12期(0隻),但是8期則未有上榜,引來大批市民熱議,並指「唔報數」,是否因為數量最多?

黃埔鼠輩橫行,街坊早已見怪不怪,有居民直言:「2期做咗冠軍好多個月啦」;不過對於榜上部分期數老鼠數量「低迷」,有居民質疑無理由,「我住3期2樓,老鼠常上到2樓窗外花架位,鐘意食乜就食,投訴咗無人做嘢,只係說給老鼠藥你」;至於12期一隻都未捉到,有網民更笑言「12期嘅老鼠最聰明」,又指「啲老鼠去咗百X返工」。不過居民覺得,「捕獲唔到,唔代表少老鼠」,大家都是多加注意為妙。

資料及圖片來源:FB@黃埔好東西、HKET資料庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓