湯怡老公麥秋成IG低調宣布約滿離巢TVB 結束4年賓主關係角色絕迹《愛回家》

文: 羅志宏
2023.11.07

近期無綫再現離巢潮,最新就有排舞師出身的湯怡老公麥秋成。麥秋成日前在IG社交平台上,回覆網民互動提問時,低調宣布約滿離巢,結束與TVB的4年賓主關係。久未現身《愛回家》的他,相信其角色尋寶圖實體店店員「汪冬成」一角恐亦將無疾而終。

麥秋成日前在IG限時動態上與網民玩你問我答,被問到何時會再次出現於《愛‧回家》時,他就低調回覆指︰「我跟電視台沒有合約了,喺唔同嘅平台再遇大家」,忽然公布約滿離巢的消息,震驚了不少網民。

 

現年44歲的麥秋成,本來是一名排舞師,2019年簽約TVB成為經理人合約藝員,轉型成為演員,拍過不少劇集包括《愛‧回家之開心速遞》、《美麗戰場》、《異搜店》等,當中以《愛回家》裡的尋寶圖實體店店員「汪冬成」一角最令觀眾記得。

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓