荃灣素食車仔麵本月底結業!堅持派飯5年必食純素肉骨茶湯底將成記憶 街坊傷感冀「有緣再聚」

文: 溫藹紅
2023.11.08

荃灣素食車仔麵結業!荃灣人氣素食小店素悅軒,其素食車仔麵向來深受食客愛戴,憑著獨特的純素湯底、無肉餐單等,吸引不少忠實顧客,同時亦堅持免費派飯予長者大做善事,是數一數二的良心素食店,無奈日前宣布將於本月底結業,不少街坊獲悉消息後大感不捨。

荃灣素悅軒日前透過社交平台專頁宣布,小店因經營困難及租約問題,決定將營業至今年11月底,確實日子將再公佈,並指「大家有緣再見」,大批食客得悉消息後,紛紛留言表達不捨之情。

素悅軒位於荃灣兆和街,坐落在小巷弄內,老闆為80後的移星港人,不過自2015年中起由新加坡回流到香港,開始接手經營太太親戚的齋店,他更於接手起就開始派齋,由星期一至五早上都在店舖門口,大派逾百盒免費齋飯盒,堅持足足5至6年有多,疫情期間更加派口罩、防疫用品等予有需要人士,持續為社區略盡綿力。

小店最出名的莫過於車仔麵,主打馳名喇沙、沙嗲、麻辣、素肉骨茶等特色湯底,而且配料多款,提供純素及蛋奶素的選擇,例如素鴨、響鈴、紫菜等,被不少人熱捧為「全港第一素車仔麵」;除了麵食,小店亦有提供三餸飯,亦有惹味必食的炸薯片,節日更會推出限定素盆菜,同樣獲食客愛戴並大讚好食,今次宣告結業,令市民大嘆可惜。

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

不少街坊難掩傷感之情,「好唔捨得你地,車仔麵好好食」、「好傷心呀,我接近隔日就來一次」、「感謝你們對素食和有需要的人的用心」、「好有人情味嘅小店」;亦有會專程跨區而至的食客指「嚟親荃灣必食」、「成日專登出荃灣就係去搵你哋食素車仔麵」,感到相當惋惜。不過,大部分食客都理解店舖經營不易,「我知道呢幾年你哋都撐得好辛苦,真係好多謝你哋嘅堅持」,冀有日可再重開再聚。

素悅軒 詳情

地址:荃灣兆和街25號海晴軒15號舖
電話:3486 4428
營業時間:12:00 - 20:00(星期二休息)
結業日期:2023年11月底(日子待公布)

資料及圖片來源:FB@素悅軒

荃灣素食車仔麵「素悅軒」預計於本月底結業,日期...詳情瀏覽內文。

荃灣素悅軒地址位於荃灣兆和街...詳情瀏覽內文。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓