Nitori新推出半棵聖誕樹 挨牆擺放、慳位35cm!

文: U Magazine
2023.11.09

12月將至,亦即是聖誕節就快來臨,又可以為家居佈置一番。第一件事梗係要買一棵聖誕樹啦,不過屋企空間有限,太大棵又放不下,只可以買一棵細小的放在枱上應吓節。若果話你知可以買一棵直身聖誕樹但又可以好慳位,你又會否考慮?

===========
同場加映:
【家居達人】達人教路!4款易整健康狗零食  啖啖肉棒棒、雞飯版Tiramisu、零技巧生日蛋糕

============

日本大型家具店NITORI推出了一棵名為Half Tree的聖誕樹,最大特點是可以將聖誕樹貼近牆身,大大減少空間,更重要的是當你從正面看時,幾乎與一棵普通的聖誕樹差不多,一般聖誕樹大概需要佔據75cm左右闊度,但這半棵樹只需要40cm,大大慳咗35cm空間,對於因為空間問題而無法擺放聖誕樹的家居,簡直是天大喜訊。
半棵聖誕樹更分有3個高度,分別是120cm、150cm、180cm,不過價錢就並未有因此而減半,由3,990日圓至5,990日圓。

180cm半棵聖誕樹 5,990日圓

150cm半棵聖誕樹 4,990日圓

120cm半棵聖誕樹 3,990日圓



聖誕樹包裝亦很輕便,就算女生也容易帶走。

綠色聖誕樹上已鋪滿白白的雪。

超慳位設計非常吸引。

雖然是半棵設計,但同時保持立體感,方便吊掛飾。

【Info】
網址:https://www.nitori-net.jp/ec/product/8642641s/?rc=set

text/stephanie
source/NITORI日本官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓