蠟筆小新媽媽開IG!2星期吸54萬fans!「美人媽媽」美冴分享野原一家生活點滴

文: U Magazine
2023.11.10

日本人以前喜歡玩Twitter(X),但近年愈來愈多名人明星玩IG,就連人氣動畫《蠟筆小新》的媽媽野原美冴都開始玩IG,短短兩星期已經有54.6萬fans,好厲害!

===========
同場加映:
【家居達人】達人教路!4款易整健康狗零食  啖啖肉棒棒、雞飯版Tiramisu、零技巧生日蛋糕

============

美冴於2星期前開了IG帳戶,自我介紹是「20代美人媽媽」,是個住在埼玉縣春日部「專業主婦」,有老公、5歲的仔、0歲的女及愛犬。

 

除了出post,美冴更有出IG story,指責小新拿她的手機自拍,影了約100張相!另一個story則叫大家投票,問大家小朋友瞓晏覺時,媽媽們會做什麼獎勵自己?煲劇?吃高級的小食?護膚?自己都一齊瞓?最終「自己都一齊瞓」以39%大熱勝出!

上星期她分享了洗完衫準備me time時,發現小新小葵在地毯上畫畫!

她還分享了一條YouTube片,入面是她們其中一天的生活片段。

 

當她及爸爸見到小新識得自己著睡衣時,就很感觸,覺得他長大了,更回憶起小新小時候的片段。

 

 

片段最後,當然是廣告出場,原來是sell第一三共的保濕軟膏!

 

IG亦有出post教大家點用保濕軟膏:

 

text/ Katty
photo/ IG@904m.n

 

 

 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓