不正常愛情研究所|TVB男藝人金永衡Kim當眾直認愛睇裸照 語出驚人:感覺好侵犯人私隱

文: 羅志宏
2023.11.09

TVB J2台清談節目《不正常愛情研究所》逢周四晚11點J2(82 台)播出,今晚(9日)播出一集,除文頌男(Koba)及3位J2ers黃紫恩(Jojo)、陳國麟(Doniven)、胡敏芝(Karen)外,《聲夢傳奇2》歌手金永衡(Kim)加入擔任主持。

今晚(9日)播出一集研究題目為「情侶合照二三事」,Kim提供了一張聖誕節期間,同女朋友鼻貼鼻的照片,非常甜蜜。新來新豬肉自然成為各主持「迫供」對象,Kim透露該張相出自路人手筆︰「影左3、4次,搵路人影都好尷尬。平常我自己唔甫相,通常放相都係交功課,因為女友會話『有冇搞錯呀,咁耐都唔post(相),無人知我哋拍拖?咁我就要甫相。」

講故事部份Kim分享了一段英國讀書時靚仔同房的故事,他手舞足蹈說︰「嗰時好興交友Apps,唔知點解我位同房,每日可以搵到個女伴上嚟。每次佢『做完嘢』都會用手機幫佢哋影裸照。」而每次都會開心分享,Kim自言感覺並不良好︰「我都鍾意睇裸照,唔係虛偽嘅,但個下見到感覺好侵犯人私隱。」

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓