大圍屋村$48食腿蛋三文治配可樂 食客斥「食完識飛」反遭網民圍剿

文: 鄺梓晴
2023.11.12

香港的茶餐廳文化是本港的地道特色,亦是港人最常到的餐廳。因為「總有一間係左近」,而且款式總多,價錢實惠。但近日就有網民因為在大圍屋村茶餐廳用$48買了一份三文治所以在網上投訴,但不但沒有人和應反而被其他網民攻擊?

近日有一位網民在Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」分享了一則帖文。投訴在大圍顯徑的屋村茶餐廳裹,「新發茶餐廳」下單了一份火腿蛋三文治竟然需要要$48元?他大感無奈及驚訝,認為是不是「食完識飛」所以才這麼貴,覺得整件事都「OnX無極限」。

對於樓主的投訴,不少網民不但止沒有和議及同情,反遭網民圍剿及恥笑。大量網民在帖下留言詢問為何明知道貴還要去吃。笑說「訂價嗰個唔onX,買嚟食嗰個先最onX?」、「咁你又食?」、「$48食完仲可以醫好你對眼係值既」。更有人引用張智霖的《妳太善良》中「受騙的那個比騙徒更混帳」這句歌詞去回應樓主。但都有少量人力撐「以前茶餐廳不嬲都可以唔睇價錢叫嘢,價錢都唔會太離譜」,所以樓主也只是一位受害者。

即睇網民爆笑留言▼

資料/圖片來源︰FB@香港茶餐廳及美食關注組,Youtube@Golden Dynamic

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

【搶先送❗】Rollink可摺疊行李箱🧳!

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓ 全球最薄!免費成為全港首批用家 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓