慶祝7仔登陸日本50周年 推出兩款可愛制服環保袋

文: U Magazine
2023.11.16

日本的7-11於11月慶祝成立50周年,除了有一連串的慶祝活動外,更與出版社合作,推出兩款紀念版雜誌,隨書更附送兩代制服的環保袋㖭!又可愛又實用。

============
同場加映:
【家居達人】抽濕機、風扇、電暖爐 壞咗唔好掉! 義工師傅幫手維修 收費自由定價

============

兩代制服
兩款環保袋
今次日本7-11與宝島社合作,推出兩本不同版本的50周年特典雜誌《セブン‐イレブン 50th Anniversary FANBOOK 1st GENERATION ver.》。當中最吸引的,就是以7-11不同年代制服設計而成的環保袋。
第一款附送的環保袋,是根據1974年至1988年,第一代的橙紅色制服設計而成,制服形環保袋套再配以印有飯糰、關東煮等各種7-11出品的格仔圖案環保袋;第二款則是由2018年開始的第五代綠色制服形環保袋套,再配歷代制服圖案的環保袋。唔知大家鍾意邊款多啲呢?

第一代制服版本

第五代制服版本

【info】
日本7-11 50周年紀念環保袋
網址:https://tkj.jp/book/?cd=TD048684
      https://tkj.jp/book/?cd=TD048660
價錢:各2,486日圓

Text/Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓