TVB台慶2023|港姐郭珮文紅地氈上絆倒險跌陷走光危機 火辣粉紅低胸示人艷壓全場

文: 羅志宏
2023.11.19

TVB台慶紅地氈|《萬千星輝賀台慶》於11月19日舉行,盛事開始前一眾女藝人踏上紅地氈登場,其中應屆落選港姐郭珮文(Juliana)在出場的時候被裙擺絆倒腳,幾乎跌倒人前,陷走光危機,非常牙煙!

應屆落選港姐郭珮文(Juliana)行紅地氈以火辣粉紅低胸晚裝示人,出場時艷壓全場,但就不慎被裙擺絆倒腳,嚇一嚇後馬上回到狀態,大方得體擺甫士影相,繼續明艷照人,以最強身材謀殺不少在場菲林。

之後去到台慶大抽獎要節,郭珮文成功獨得42萬存款戶口,而司儀之一麥美恩祝賀郭珮文時相當激動,雙手攬在郭珮文的胸前,攬到穿著低胸晚裝的郭珮文幾乎走光,畫面非常危險。

TVB台慶2023|麥美恩再度發功胸壓大獎得獎者 攬到郭珮文低胸變形畫面極度危險

 

▼▼即睇台慶紅地氈上女藝人戰衣大晒冷▼▼

TVB台慶2023|紅地氈過百位女藝人戰衣大晒冷!李佳芯露背上陣 何沛珈下身透視最性感

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!