不正常愛情研究所|黃紫恩Jojo自爆街頭被催眠自身經歷 貪靚仔遭魔術師催眠事後忘記事發情節

文: 羅志宏
2023.11.23

TVB清談節目《不正常愛情研究所》逢周四晚11點J2(82 台)播映,今晚(23日)播出一集,由麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)及3位J2ers黃紫恩(Jojo)、胡敏芝(Karen)、陳國麟(Doniven)擔任主持。今晚播出一集研究題目為「溝女魔術雞精班」,滿足一班想藉魔術識女仔的男仕。

節目中黃紫恩(Jojo)自爆兩年前的自身經歷,被兩位催眠魔術師瞬間催眠失去記憶,她認真的說︰「有日同同事收工去咗尖沙嘴海旁,有兩個外國男仔行埋嚟,問我介唔介意做一個催眠魔術。我見佢哋生得好靚仔,咪應承。」

經過一輪交談閒話家常,其中一人忽然在Jojo耳邊用手指一噠,她即刻呆坐當場,Jojo回想當時情況說︰「之後無郁過,過咗好耐個朋友最後唔知點叫醒我,問我記唔記得發生過咩事。我話唯一記得係前一秒同魔術師講完嘢,下一秒就朋友同我講嘢。」Jojo事後回想當時感覺是呆跟攰。

Jojo還透露兩位魔術師曉得讀心術,她說︰「其實傾偈嗰陣,有位魔術師忽然問我鍾意邊個外國明星。唔知點解我明明唔鍾意Michael Jackson,嗰一下突然講『Michael Jackson』。跟住佢拎起平板電腦,問我『係咪呢個樣』,exactly就係我諗嗰個樣。」情節猶如荷李活電影《非常盜》。事後朋友從網上得知,該二人是網上有名的催眠魔術師,有數萬名followers。

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!