日本收納專家教路 2大實用衣櫃收納法 善用伸縮桿 衣櫃收納空間增加一倍

文: U Magazine
2023.11.24

換季的時候,有無發覺衣櫃的空間好唔夠用?最近有日本收納專家教大家2個方法,利用又平又好用的伸縮桿,就可以將屋企衣櫃的收納空間增加一倍!

同場加映:
【家居達人】保鮮紙妙用8招 去漬一流/防滑防倒必備

在原本衣櫃的掛衫桿上或下、隔少少距離加一條伸縮桿,有時衣架會比較粗身,就算一個緊貼一個,都未必可以善用衣櫃的空間。加多一條伸縮桿,就可以偷到位掛兩排衫,而且要拿出來的時候亦會比較容易。

2. 用膠鏈加一條短伸縮桿 可上下兩層掛衣物
高身的衣櫃內,未必全部都放長裙、長褸,如果有一半是短身的衫、裙或褲,可以用兩個S鉤加2條膠鏈,如下圖:

掛在原本衣櫃的掛衫桿上,再用索帶將伸縮桿紮在膠鏈上,就可以變多一層用來掛衣物!S鉤可以隨意放哪個位置都可以,膠鏈又可以任意使用,變長或縮短都得,伸縮桿又可以變長變短,儲物收納的空間很有彈性,不用就size去買膠箱或衣物收納袋,又平又方便!

text/ Katty
photo/ オレンジページ デイリー、Photo AC

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓