去咖啡店「閃電玩具攤」尋找童年回憶 展逾300件懷舊玩具/ 文具

文: U Magazine
2023.11.27

想話「閃電玩具攤」個名咁似兒童節目《閃電傳真機》?你好可能是已出賣年齡的80後。FB/IG專頁「閃電玩具攤」向來放售70至千禧年代的兒童玩物,80後版主最近更移師深水埗咖啡店「開檔」,展逾300件經典懷舊玩具和文具,與眾同享集體回憶。

不論你是看《430穿梭機》或《閃電傳真機》長大的一代,細個放學大家都愛逛玩具或精品店,可謂當年香港學生的經典日常。是次玩具攤展出及售賣的,當然少不了Hello Kitty、「PC狗」Pochacco等日本Sanrio角色的精品。另外有層架標示為「飲茶書」 ,放有一系列90年代香港公仔書,是昔日細路跟著大人飲茶時的消閒讀物。  

|講懷舊玩具和文具,點少得經典Sanrio產品。

|未有iPhone和iPad的年代,細路飲茶時愛睇公仔書。

|《閃電玩具攤》展品眾多,連90年代德國鐵皮玩具車也有。

|《閃電玩具攤》現於深水埗Whatever. Coffee咖啡店「開檔」。

【Info】

 《閃電玩具攤》

日期:即日至12月31日

時間:11am-6pm(星期二至日)

地點:Whatever. Coffee(深水埗大南街172號B地舖)

門票:免費

詳情及查詢:https://www.instagram.com/p/Cz_EQ4gPa2p/?hl=en&img_index=1

 

圖片來源:Whatever. Coffee

 ======

 

同場加映:

【藝文Guide】倫敦National Gallery 52傑作登陸故宮 絕美《紅衣男孩》眼睛會說話 館長解讀Van Gogh風景

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓