27歲陳嘉慧婚後5個月宣布誕下女兒!IG公布喜訊:「小公主出世了」

文: 羅志宏
2024.03.18

現年27歲的TVB小花陳嘉慧(Erica),早前於10月1日國慶日出嫁,與男友閃電結婚,於深圳文華東方酒店低調舉行婚禮。今日(18日),陳嘉慧就在IG社交平台上公布誕下女兒的喜訊,恭喜恭喜!

陳嘉慧今日(18日)在IG社交平台上公布誕下女兒的好消息,貼出了初生BB的相片,寫道:「我的小公主出世了,多謝你出現係我嘅生命裏 #好多嘢想大家分享 #等我休息下先」,正式榮升新手媽媽!


婚後兩個月,陳嘉慧於去年11月底在IG社交平台上公布陀B好消息,並貼超聲波相報喜,寫道:「#我們仨 Hello Baby」

陳嘉慧早前於國慶日出嫁,由於陳嘉慧短時間內被爆出新戀情、閃婚,就惹來不少網民猜測是否有奉子成婚、雙喜臨門的喜訊!而在9月27日,陳嘉慧就在IG社交平台上首度承認婚訊,全文如下:

「好多謝大家對我嘅關心。

冇錯,我是準備要結婚了
本身諗住慢慢處理好婚禮嘅事之後先再同大家分享呢件開心事

不過我想講其實我唔係閃婚
其實我哋籌備咗一段時間。
只係另外一半係圈外人
所以想低調
希望大家明白同支持
俾啲空間我們吧

應承大家一定會post相同大家分享呢份喜悅」

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓