踩到香口膠點算好!? 日本達人教3招 鞋底即刻變乾淨

文: U Magazine
2023.11.30

相信大家都曾經遇過,行行吓街踩到香口膠嘅情況。當下除咗不斷暗罵之餘,覺得好無助又狼狽,又唔知可以點樣整走鞋底嘅香口膠?!日本達人就教大家輕鬆3招,可以去除鞋底香口膠,非常實用,記得bookmark呀!

同場加映:
【家居達人】保鮮紙妙用8招 去漬一流/防滑防倒必備

出街踩到香口膠,一般情況大家都會用紙巾整走香口膠。但,既不能徹底整走之餘,鞋底仲會黐埋啲紙巾碎,絕對會你忟上加忟。如果咁唔好彩遇到的話,唔緊要!因為日本達人有3招,教大家可以輕鬆整走鞋底香口膠嘅方法,而且仲針對唔同情況㖭!總有一招啱你用。

1. 啱啱踩到
如果係啱啱踩到的話,呢個時候香口膠仲有一定的黏性與柔軟度,只要用一張熱感應紙嘅收據,就可以。

只要將有字的方向,黐在鞋底,再用力踩3至4下,香口膠就會完美被黐喺收據。

2. 過一陣先發現
如果過一陣先發現,香口膠開始完全地與踩底結合的話,呢個時候就需要一袋冰。只要將冰放在香口膠上面,大概10分鐘左右,直到香口膠變硬後,用牙籤將整塊香口膠鬆挑出嚟!

3. 過咗一段長時間
如果踩中香口膠,過咗一段長時間先發現嘅話,都唔緊要,只要將食用油塗在香口膠位置,大概2至3分鐘之後,用牙刷輕刷表面,再用紙巾,便可整走香口膠。

Text:Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓