屋苑晾衫架曬逾20條鹹魚蠟肉 網民憂惹烏蠅曱甴:住樓下真係慘

文: 溫藹紅
2023.11.30

屋苑衣架曬乾貨?近日將軍澳一個屋苑單位對出,有住戶在其晾衫架位置,晾曬最少20多條鹹魚及蠟肉,引來附近住戶熱議討論,有網民擔憂其氣味會惹來烏蠅、曱甴等,直言「住樓下真係慘」。

近日有將軍澳街坊透過社交平台群組「將軍澳主場」發帖,發現該區有一個居屋單位的晾衫架,正在晾曬一大批鹹魚蠟肉等乾貨,並拍下單位的晾曬實況,留言指「真係乜都可以曬」。

從相中所見,該單位的晾衫架正有一大批乾貨,以紅繩綁起並吊掛在衣架上,包括有已醃製好的蠟肉、魷魚、鹹魚等,在高空中整齊排列,目測最少有逾20件乾貨,非常顯眼。而晾衫架下的平台位,亦有疑是乾貨滑落的油漬痕。

不少網民斥做法頗欠公德,認為「乾咗無所謂,太濕都係自己屋企入面好」,有油又有魚腥味,擔憂或會惹來烏蠅、曱甴等「入侵」,直言住該單位樓下好慘。有人分享類似情況,指「我樓上都係咁呀,啲水流落嚟,乾咗變鹽粉」,需要自行抹乾淨。

▼網民咁講+單位地點▼

其實過往不時都有居民利用屋邨公共空間、公園等曬乾貨,今次雖然是在個人單位範圍晾曬,但都引來不少人關注相關衞生情況,因而對事發地點感好奇,直言如果是香港房屋署轄下公屋,應向相關部門投訴並作出跟進處理。

資料及圖片來源:FB@將軍澳主場、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!