美國牙醫學會話你知 牙刷幾耐要更換?! 建議如出現4種狀況時 就要立即換呀!

文: U Magazine
2023.12.01

一個大家平時未必會注意,但又好貼身嘅生活問題:究竟牙刷要幾耐換一次呢?刷到甩毛?變形?據美國牙醫學會所講,原來牙刷係要定期更換。究竟幾耐要換?乜嘢情況要即時換?專家一一話你知。

同場加映:
【家居達人】保鮮紙妙用8招 去漬一流/防滑防倒必備

最好3-4個月更換一次
一般人,都只會在牙刷泛黃、開岔又或者過於污糟時,先會換牙刷。但根據美國牙醫協會(ADA)的資料,無論係普通牙刷抑或電動牙刷,都建議大家3至4個月要更換一次,最長唔好超過4個月。
究竟點解呢?原來每次刷牙後,口腔嘅細菌、食物殘渣都有可能會殘留在牙刷上,即使用清水清洗,也無法將細菌徹底洗乾淨。再加上,牙刷經過反覆使用、長期放在潮濕廁所中,會有大量細菌在牙刷上滋生;若不定期更換牙刷,每次刷牙都有可能令更多細菌留於口腔中,唔單只對口腔健康有所影響,仲有可能導致口腔多種疾病。所以,大家記得要定期換牙刷呀!

但如果出現以下4種狀況的話,就算牙刷未到期更換,都要換過一隻新牙刷。

1. 刷毛開岔、變型
2. 刷毛底部變色
3. 患有牙周疾病
4. 病完之後

【INFO】
美國牙醫學會
網址:https://t.ly/mqdrz
相片來源:經濟日報圖片庫

Text:Minna

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!