hk express招聘日請機艙服務員!有齊5樣文件可即場面試

文: 王卓盈
2023.12.01

可以一邊上班一邊旅行是每個人心目中的夢想!現在就可以實現,hk express 12月4號再度舉行機艙服務員招聘日,除了可以去不同亞洲航點,還可以和一班充滿活力的團隊合作,只要有齊五樣文件可以即場面試,想成為hk epxress一份子就不要錯過啦!

hk express 將會於12月4號再度舉行機艙服務員招聘日!大家如果想一邊上班一邊去旅行,就要把握機會加入香港快運成為機艙服務員啦!除了可以成日飛去不同的亞洲航點,還有一班充滿活力及多元的團隊,每天接載來自世界各地的乘客,一齊翱翔天際!機艙服務員主要工作是對外的形象大使,與機艙團隊保持緊密溝通,將服務提升到更高水平。

在12月4號當日,只要只要有齊五樣文件可以即場面試,包括護照、身份證、港澳居民來往內地通行證、個人履歷、工作證明、學歷證明及COVID-19 疫苗接種證明。hk express機艙服務員可以穿梭各個熱門亞洲航點,而制服更可以選擇波鞋、高跟鞋、長褲或者裙,甚至多元化的髮型!大家想成為hk express一份子就不要錯過啦!

地點:香港赤臘角香港國際機場東輝路11號國泰坊 G/F
登記時間 :2023年12月4日 13:00

來源:FB@hk express

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓