過街老鼠遭益力多樽卡頭掙扎 如「慢性死刑」網民:救唔救佢好?

文: 溫藹紅
2023.12.05

香港街頭不時可以見到老鼠蹤影,大部分人見到相信都退避三舍。不過,近日就有青衣街坊停下腳步「觀鼠」,全因她偶遇一隻遭益力多樽卡頭的老鼠,由於景象相當奇特,事主不禁拍下老鼠相片,有網民直言到底「救佢定唔救佢好」?

最近有青衣街坊透過社交平台群組「青衣街坊吹水會」發帖,分享自己的老鼠奇遇,並上傳2張老鼠相片。她表示,自己於青衣長青邨的青松樓位置,發現一隻遭益力多卡頭的老鼠。

從相中所見,該隻老鼠身型迷你,頭部完全「塞進」一個益力多膠樽口,由於無法「自拔」且視線完全受阻擋,該老鼠疑是在原地打轉,嘗試脫離樽口。樓主亦於帖文留言指,「(老鼠)個頭被樽塞住咗」,並打趣引用益力多廣告標示性台詞「#你今日飲咗未」。

貼文一出隨即惹來不少網民讚好,有網民直言叫樓主「快啲救返佢」,形容老鼠此般模樣猶如「慢性死刑」、「老鼠好危險,分分鐘畀人做串燒」,更有人一度以為是貓隻,看到老鼠表示大驚;不過,有網民都打趣指「緣份來了,快帶回家」、「快啲通知愛協啦」,都有人無奈指到底該不該救?

 

▼網民咁講▼

資料及圖片來源:FB@青衣街坊吹水會、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓