新一輪$0機票明日開賣!來回連稅$600起!明年出發

文: 梁穎心
2023.12.05

喜歡東南亞旅遊的朋友留意!越捷航空推出$0機票,來回連稅只要$600起即可直飛多個越南旅遊勝地。出發日期為2024年1月4日至10月31日,即刻睇定有「小法國」之稱的越南有咩玩喇!想免簽證的朋友可以考慮富國島。

越捷航空再推$0機票,免費飛往多個越南航點,連燃油附加費及其他稅項雜費只要$600起!有興趣朋友記得在12月6日至12月12日到越捷航空官網或手機應用程式預訂機票。出發日期為2024年1月4日至10月31日,及早計劃明年的旅遊喇!

免費機票適用於越捷航空所有連接越南及各個國際目的地, 包括香港、上海、澳洲、印度、哈薩克斯坦、日本、南韓、台灣、印尼、馬來西亞、新加坡及泰國等地。由香港出發的航線,可直飛胡志明市、富國島、峴港、河內。即睇航班詳情:

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

來源:HKET、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!