打工仔獲公司「減薪加假」 每星期返工4日出8折糧?網民急提醒小心1事

文: 黃樂恩
2023.12.05

公司推行「減薪加假」新安排,每星期返工4日出8折糧?早前有打工仔網上發文,稱公司自開關後生意一直未有好轉,最近公司宣布將改行4天工作周,但薪金將會以8折計算,變相是「減薪加假」。雖然打工仔對於新安排未有感到意外,但有不少網友認為種種安排都是公司面臨倒閉的先兆,提醒事主要考慮清楚是否繼續留職!

有打工仔於「香港討論區」發文,指自己在一間電子零件物流倉公司工作超過5年,早前他收到公司通知,公司宣布下月開始將改行4天工作周,但薪金則以8折發放。但事主對於新安排並未感到意外,他直言該行業原本「冇乜前途」,加上公司自開關後生意未有好轉,相信老闆也是在迫不得已下,才決定推行「減薪加假」安排。

樓主表示,現在自己只是抱著一種騎牛搵馬的心態,盡可能在放假時間去找新工作,或是兼職Uber司機,「相信要開始找工,但總好過年底被裁員」。帖文引來不少網民留言,但意見不一,有人認為新安排是公司面臨倒閉的先兆,又指新安排很大機會影響員工權益(如遣散費、長期服務金等),提醒事主要考慮清楚是否繼續留職,「so bad ,搵定工吧」、「個老闆算係咁冇即時裁。但結果應該也是執笠」、「果你有信心可以搵到工,閃囉,如果無信心,留囉...」、「半價出糧再之後炒人,慳唔少」、「真係要一齊度過艱難日子,都好過炒人執粒」。

但也有網友認為「4天工作周」未嘗不是一件好事,並指出這種工作模式在香港並不常見,建議事主不妨善用多出的1天假期,享受私人時間或做兼職幫補收入,「梗係返4日好啦, 可以有3日出去炒散, 幫補吓啲零用錢」、「雖然少左人工, 但又多左自己時間, 未必係壞事」、「4天班, 8折出糧.... 我樂于接受。多1-2日-可以做自己私事。想搵 4日工, 好難」、「合理,返八折,出糧八折」、「唔使返工既日子,可以去返 part time 囉,炒散都好缺人」。

來源:香港討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!