湯洛雯護夫心切反擊鄭嘉穎!直認有請對方 笑住講呢11個字獲讚大方得體

文: 羅志宏
2023.12.06

馬國明與湯洛雯婚期在即,二人早期曾透露將飛到東南亞小島舉行婚禮,而近日關於準新郎馬國明與「鐵馬家族」的大哥鄭嘉穎的不和傳聞成為焦點,湯洛雯昨日(5日)現身一個商場活動,被問到鄭嘉穎的「嘥時間」論時,靚湯的回應就獲讚大方得體。

有傳媒問到鄭嘉穎早前表示未能出席馬國明與湯洛雯的婚禮時,靚湯就直認有邀請對方出席,但因為婚禮在外國舉行,所以明白有朋友要照顧家庭和小朋友而未能抽身。

鄭嘉穎「嘥時間」論被轟毫無風度掀不和傳聞 連累太太陳凱琳非洲旅行無辜「中槍」

靚湯直言「嚟到就嚟啦,嚟唔到唔緊要」,而且只是一餐飯、一個儀式,不會影響感情,又謂可以回港再約。至於被問到「收到禮未?」靚湯就回應「未有人送住,暫時。」

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓