新聞女王|李施嬅為雨中喊戲淋足五個鐘大雨 全程慘樣45秒感人場面效果淒美

文: 羅志宏
2023.12.06

TVB台慶劇《新聞女王》昨(5日)晚一集交代了佐治(馬國明飾)與家妍(李施嬅飾)的分手真相!李施嬅難忍馬國明與前妻藕斷絲連,於是狠心分手。傷心欲絕的李施嬅在為雨中大騷喊戲演技,淋足五個鐘大雨,感人場面效果相當淒美。

劇情講到家妍當年在機場偶遇佐治前妻Ruby(蔡嘉欣飾),Ruby強調與佐治仍未撇清關係,並指二人通訊軟件依然同步,令原本對佐治投信任票的家妍決定分手,力挽不果的佐治只能一臉慘樣接受。而當年遭家妍(李施嬅飾)誤會狠飛一幕,馬明的無辜呆萌樣相當搶焦,天然呆Icon果然名不虛傳!

之後家妍拿著佐治送給她的錄音筆、在雨中落淚兼反覆錄著「要愛自己」自勉,場面感人;相關場口全程只有45秒,但施嬅受訪時透露拍足成晚,單是淋雨也淋了四、五個鐘:「因為有時啲雨太大睇唔到個樣、有時又太細,所以呢段感情戲做咗好多次。落雨拍喊戲,雖然觀眾未必睇到眼淚,但我相信如果係真心做出嚟,觀眾係會感受到嗰種傷痛,同埋落雨出嚟效果淒美好多,我自己都好鍾意呢場戲。」

另外,馬國明施展差異萌,他飾演的佐治同Man姐(佘詩曼飾)在餐廳「和頭飯局」互寸冇留手,Man姐全程勢如破竹,一句「呢幾年除咗權鬥,你仲做過啲咩?六年嚟對公司係完全零貢獻!」殺到佐治片甲不留,不過佐治卻反問Man姐:「你知唔知當初我點解幫飛爺?因為喺你眼入面得你自己」、「文慧心,你玩我?我一定陪你玩,但我死咗,我要你一齊陪葬」,Man姐聽畢後忍住沒有笑出聲一幕相當搶焦,盡顯「霸戲」,而馬明全程亦殺氣大放送!

 

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓