蔡卓妍分手後突然收詐騙訊息 內容同呢樣嘢有關?阿sa用2字霸氣回應

文: 黃樂恩
2023.12.06

現年41歲蔡卓妍(阿Sa)與「百億男友」石恆聰(Anthony)於8月正式分手,結束6年情,其感情動向備受關注。繼早前透露身邊一直有追求者,但無時間去想兒女私情後,最近阿Sa更在社交平台上載一張對話截圖,對方開頭第一句竟然是「約相睇」,令阿Sa感到無奈又好笑,最後只好以二字霸氣回應。

回復單身後,阿Sa很快便收拾心情重投工作,積極籌備年底演唱會。雖然阿Sa身邊有不少親朋好友關心她的感情動向、主動為她介紹男生,但Sa都不為所動。日前但Sa出席活動時,她透露自己一直都有追求者,但由於要準備演唱會非常忙,實在沒時間去理會有否合眼緣的異性。

除了一眾朋友及粉絲關心,現在就連詐騙集團都非常擔心阿Sa的感情動向。早前阿Sa在IG限時動態分享一張截圖,指自己收到一則WhatApp詐騙訊息,從截圖中見到,對方開頭第一句「你好 我係王醫生嘅朋友 佢話我同你想(相)睇嘅」,詐騙手法相當有創意,難怪阿Sa也感到好笑又無奈,最後只好以「乜料?」二字回應,並貼上一個「笑到喊」的emoji表情符號。

來源:IG@choisaaaa

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓