肥公車仔麵旺角重開「排長龍」被讚全港第1車仔麵街坊記掛油渣麵

文: 溫藹紅
2023.12.07

肥公車仔麵重開!肥公車仔麵曾被網民評為全港第一車仔麵,主打超濃郁的腩汁湯底, 其中油渣麵更大受食客歡迎,惟早前太子店宣告結業。店舖今次突發在旺角重開,新開張不久店外立即大排長龍,隨即引來大批網民關注。

最近有網民透過社交平台「香港車仔麵關注組」發帖,指發現人氣麵檔「肥公車仔麵」於旺角重新開店。

肥公車仔麵過往坐落在旺角鴉蘭街,店外不時都見到大批食客排隊候座,是區內數一數二的人龍店,主打車仔餸選擇多又足料,例如相對罕見的豬肺、豬大腸、生腸、牛筋腩、滷水雞翼等,油麵配上濃郁湯底,引人熱讚,更有人直言是全港第一好食車仔麵。

現時新店再度殺入旺角, 重新開張後,肥公車仔麵店外已經開始出現長長人龍,大批食客不惜排隊等候,都前往捧場。

此外,有不少街坊表示想念店舖的炒麵油渣麵,但有食客指詢問店員後,得悉人手不足,目前未能夠提供相關食物,有網民直言「 冇得食真係好慘,冇得食真係好慘」。至於有人關心重開車仔麵是否有加價,從餐牌可見,最低消費每碗維持$35,大家不要錯過!

▼網民咁講▼

肥公車仔麵(旺角)詳情

地址:旺角上海街709號地舖
電話:2399 0071

資料及圖片來源:FB@香港車仔麵關注組FB@香港車仔麵關注組FB@香港車仔麵關注組

肥公車仔麵地址位於旺角...詳情瀏覽內文

肥公車仔麵旺角重開繼續主打濃郁牛腩湯底,街坊指...詳情瀏覽內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓