《金都》導演黃綺琳新作《填詞L》 一晚八場優先睇 聖誕限定爆谷任食

文: U Magazine
2023.12.07

曾以《金都》捧金像獎新晉導演獎的黃綺琳,新作《填詞L》早前獲兩項金馬獎提名,雖敗猶榮。想率先睇這部明年上映的新戲,機會來了——12月16日《填詞L》將一晚連開八場優先場,票價包括聖誕限定爆谷袋,讓你refill爆谷,開心睇戲迎聖誕。

曾以《金都》捧金像獎新晉導演獎的黃綺琳,新作《填詞L》早前獲兩項金馬獎提名,雖敗猶榮。想率先睇這部明年上映的新戲,機會來了——1216日《填詞L》將一晚連開八場優先場,票價包括聖誕限定爆谷袋,讓你refill爆谷,開心睇戲迎聖誕。
身兼填詞人的黃綺琳,多年前出過《我很想成為文盲填詞人》一書分享創作經歷,現改編為電影《填詞L》,是關於高中生(鍾雪瑩飾)立志成為填詞人,奇招百出入行的故事。電影入圍今年金馬獎最佳改編劇本,鍾雪瑩亦提名金馬獎最佳女主角。《金都》男主角朱栢康在《填詞L》有份演出,卡士另有葛民輝、陳毅燊、吳冰和鄧麗英。

《填詞L》似乎充滿喜感。

《填詞L》團隊早前出席金馬獎頒獎禮。

飾演學生的鍾雪瑩和吳冰。

《金都》男主角朱栢康有份參演《填詞L》。

Info

《填詞L》聖誕聯歡會暨報佳音特別場

日期:1216

地點:百老匯電影中心油麻地眾坊街3號駿發花園)

購票詳情及查詢:https://www.cinema.com.hk/tc/movie/details/15570

(圖片來源:填詞L Facebook)

======
同場加映:
【藝文 Guide】最美《花神》駕降香港藝術館 專家解讀 意大利Uffizi美術館珍藏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓