​​新聞女王|何沛珈入行處女出浴戲挑戰性侵場口 僅圍一條毛巾上陣着肉色內衣褲防走光

文: 羅志宏
2023.12.12

​​新聞女王何沛珈|TVB台慶劇《新聞女王》最近劇情講到排球隊性侵事件,事件主角萬華排球隊隊長「廖子珊」由東張女神何沛珈(Roxanne)飾演,演戲經驗尚淺的她今次首次挑戰性侵戲份,在浴室沖涼的時候僅圍着一條白色浴巾,濕着頭髮慘被教練藉着捽藥酒為名非禮。作為演戲初哥的何沛珈入行時間僅三年,劇中將楚楚可憐、惴惴不安的情緒發揮得恰到好處,淚眼汪汪的表情亦令網民心痛,更獲大讚有演技潛能!

有「東張女神」之稱、兼是去年《香港小姐再競選》冠軍的何沛珈,之前憑《愛‧回家之開心速遞》的椅子舞Hit爆網,這次何沛珈在《新聞女王》中將再有突破性演出。何沛珈除了要挑戰喊戲及出浴戲,還要挑戰體育潛能飾演排球好手!何沛珈坦言很大挑戰,除拍攝前兩個月便開始練習,更練到一雙玉手滿是瘀痕。

何沛珈透露「呢啲瘀痕更加令我感受到作為專業運動員嘅艱辛,我好多謝拍攝之前有呢啲訓練,令我更加容易去了解角色。」至於出浴戲,何沛珈則坦誠是第一次,並笑言冇尷尬:「因為入咗戲就會覺得成個場得番我一個,而且我着咗肉色內衣褲去做好防走光措施,冇咁容易穿崩。」

何沛珈續指因為拍攝時間比較趕,要捱沖凍水涼:「因為當時未開暖水,我沖咗個凍水涼!不過現場同事非常好,準備咗熱水同埋乾毛巾畀我,好多謝佢哋嘅照顧!」

何沛珈今次亦是首度挑戰喊戲,她特別感激阿佘與李施嬅的幫助:「阿佘同施嬅都係我非常喜歡嘅演員,阿佘更加係我一直嘅偶像!嗰場喊戲係我第一場戲,仲要同阿佘、施嬅兩位前輩同場,心情都比較緊張,佢哋兩個都好好,提我要放鬆投入個角色唔使諗對白,因為子珊已經喺我心入邊,感受吓個角色諗咩就得。」

何沛珈又透露喊戲場口不少,故事前也擔心自己能否勝任,幸好全程得到監製及導演信任:「佳導話佢相信我可以做到,我好感激佢嘅信任同鼓勵。」

何沛珈面對兩大好戲前輩「夾擊」表現絕不失禮,尤其含淚食三文治內心滿是掙扎、以及對著鏡頭一幕長達兩分半鐘的獨白戲,更一次過演繹了自嘲、自責、憤怒、委屈、倔強等多重情緒,演技贏盡好評,除被指以新人來說交到功課,更被睇好問鼎今年女飛躍獎!

何沛珈昨晚在IG開Live時亦有談及該幕拍攝感受:「我好怕剖白嗰場戲,拍咗四個take。我第一次拍呢啲咁有情緒嘅戲,拍完時個心都平復唔到,翕住翕住咁。跟住夜晚去咗跑步,跑完就好返!」

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓