TWINS紅館騷再加4場!騙徒網上訛稱招聘保安/檢票員!英皇咁回應... 

文: 黃樂恩
2023.12.11

Twins一口氣連開12場演唱會!事隔9年,Twins明年1月再登紅館開演唱會慶祝成軍22年,門票一開售便火速售罄,日前宣布將於本周五(15日)再加開4場,Twins歌迷記得唔好錯過啦!不過最近有不法之徒網上發文,聲稱為其演唱會招聘保安、檢票員等職位。日前主辦單位重申,「從來沒有進行過任何職位的招聘,勸喻歌迷千萬不要受騙」。

Twins 22週年紅館演唱會反應熱烈,繼早前由6場加至8場,公開發售半個小時就火速售罄,日前主辦單位宣布再加開2月1日至4日的4場演出,門票將於本周五(15日)經城市售票網公開發售。得知今次演唱會再次加場,蔡卓妍(阿Sa)笑稱「真係救到我燃眉之急」,又表示連自己也搶不到門票,幸好現在再加4場演唱會,「之前我重用自己的飛行里數去換番自己演唱會啲飛,換完都係唔夠,幫唔晒朋友訂」、「希望大家都可以真係一齊入到來,同我哋一齊共渡到22週年,呢個咁值得紀念日子。」

而鍾欣潼(阿嬌)就坦言,「聽到再加場,有愕然,又有驚喜,又覺得係一個突破。做咁多場 ,係自己體能上都有少少擔心㗎,但會盡全力去做!已經開始戒緊肉,剩係食菜呀,海鮮咁,因為只食齋又怕唔夠營養,記緊歌詞排緊舞啦。」

​對於今次演唱會打破Twins以往紀錄,阿Sa則表示,「唔好講咩紀錄啦,我剩係會諗,襯行得走得,做到咪做多幾場囉,再老啲唔知自己頂唔頂到啦嘛,做到就做囉, 哈哈哈....我就兩個月前已經開始管理自己啦,已經食緊健康餐,同埋練體能,依家瘦左好多呀,咁唔可以剩係瘦,因為都要體力,所以不停有做運動增肌肉囉。本來唱8場,我同阿嬌話,不如一氣呵成啦,唔駛停唱晒佢,免得好似蝕左度氣咁嘛,但係依家12場,中間就會有休息日啦,都要休一休再做,應該狀態會好啲。 」

此外,主辦單位發現最近有不法之徒於社交網上開post ,指Twins演唱會招聘保安、檢票員等職位。演唱會總監馮貽柏表示,從來沒有進行過任何職位的招聘,勸喻歌迷千萬不要受騙,把自己的私人資料或電話等給予這些網站,小心保障個人利益。

來源:IG@q_gillIG@choisaaaa

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!