馬國明湯洛雯婚禮|湯洛雯正式發布婚禮相片!馬國明親手戴上婚戒幸福滿瀉

文: 羅志宏
2023.12.16

馬國明湯洛雯婚禮|馬國明與湯洛雯早前在泰國蘇梅島秘完完婚,今日(16日)靚湯在IG社交平台上正式發布婚禮相片,見到馬國明親手為她戴上婚戒,繼而甜蜜擁吻,一臉幸福滿瀉,靚湯的純白仙氣look亦靚絕全場,祝一位新人新婚幸福!

胡鴻鈞之後亦在IG絕密公開婚禮之後狂歡的片段,見到換上另一套閃爍吊帶裙的靚湯與老公馬明在跳舞,如入無人之境,眼內只看到對方。笑容特別燦爛的馬國明,以公主抱方式抱起老婆靚湯浪漫轉圈,再擁抱著親吻足足5秒,眾人起哄助興,場面好幸福!而胡鴻鈞寫道:「恭喜馬生馬太 白頭到老永結同心呢啲就唔再多講啦 聽馬爸爸的說話 好好造人!」似乎馬明的爸爸都心急抱孫!

身為兄弟團之一的唐詩詠亦在IG社交平台公開了更多馬國明與湯洛雯婚禮的相片,見到由唐詩詠、黎諾懿、林子善、黃嘉樂、陳敏之、胡鴻鈞組成的兄弟團以卡其色為禮服顏色示人,而湯洛雯亦有換上了另一套紅色禮服裙,明艷照人。唐詩詠就配文寫道:「二哥娶老婆,我哋笑呵呵,押個韻先。真係好好好好好好好好好好好好好開心,亦從來未見過二哥笑得咁開心!由早上開始,除左笑,就已經喊不停。無辨法,我哋真係好開心好興奮二哥搵到一個咁好既老婆!未來呢幾日都係婚禮嘅相,大家忍耐一下」

索爆姊妹團之一的高海寧隨後都在社交平台分享了「馬湯聯婚」婚禮的絕密相片,姊妹團包括有靚湯妹妹、高海寧、蔡思貝、岑杏賢、以及兩位圈外閨蜜。而當中搶花球環節,更由高海寧接到花球,另外到場祝賀一對新人的還有劉穎鏇、鄺潔楹、莊思明、蔣家旻、朱千雪、張嘉兒等圈中好友。

▼▼點擊放大睇更多▼▼

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓