​​新聞女王|李施嬅潰不成軍極端癲狂眼神獲激讚大躍進 內心掙扎終極暴走睇到網民心寒

文: 羅志宏
2023.12.16

​​新聞女王李施嬅|TVB台慶劇《新聞女王》下周迎來結局周,昨晚(15日)劇情有驚人發展,一直主張正義及堅守新聞專業及原則的張家妍(李施嬅飾),因接二連三遇上挫折,在五大打擊之下終於潰不成軍,將終極暴走向Man姐等人絕地反擊。而李施嬅在這一集演技大爆發,雙眼秒紅、癲狂眼神的演出再獲激讚。

劇情最新講到張家妍(李施嬅飾)先遭現任上司彈稿兼出言侮辱:「我哋冇咁多資源打官司保你一個」,後在陪老公應酬期間遭看不起的前下屬唐芷瑤(陳曉華飾)直斥其非,而且一直力撐的「榮記冰室」為移民決定結業,最後「理想烏托邦」格仔山因重建計劃面臨拆卸,加上之前在萬華女排事件中遭Man姐(佘詩曼飾)狠狠跣了一鑊被冠以藐視法庭污名。

五大打擊之下再加上之前種種的不如意,張家妍終於大崩潰,在格仔山爆喊一輪後,即返回家中燒毁所有學歷證明,兼向未婚夫邵俊樂(高鈞賢飾)提出分手,步向極端踏上黑化不歸路。

李施嬅單憑眼神及肢體動作已演活了畫風180度轉變的張家妍,獲網民大讚演技大躍進,縱然網民對於家妍走向反應不一,但一致認定李施嬅演技好得:「李施嬅演得超好,好自然,好有層次!」、「演活角色內心掙扎同崩潰」、「眼神好有戲,睇到少少心寒」、「演到好恐怖,眼神好癲」、「論演技,真係值得攞視后」、「演技由內到外,有深度」、「真係演到嗰種忽然崩潰嘅感覺,其實都好心酸」、「演技真係好,雙眼秒紅」。

張家妍面對的最大衝擊,是在頭兩集淪為辦公室鬥爭「炮灰」、被家妍教訓至落花流水的唐芷瑤(陳曉華飾)!一個華麗轉身升呢金融界輪后的唐芷瑤,無意中在公開場合見到家妍在應酬期間陷入困局,念在昔日舊情的芷瑤出手相救之餘,更誠邀家妍跟她一起投身金融界,換來家妍冷冰冰一句:「我做新聞得到嘅價值同滿足感,唔係錢可以衡量到。」

面對張家妍不領情,已升價十倍的唐芷瑤亦非昔日弱者,不但不像當初般怯場,更反過來鬧家妍偽善:「你係好有原則,咁係因為你依家個post未有人向你出價,只要offer夠大,冇嘢係放唔低。」之後再忍不住嘆氣聳肩謂:「你以前教識我好多嘢,我今日教番你一樣嘢當無數,忠於自己同自私其實好容易分,你連為你老公扮吓開心都唔肯,我唔好話邊個愛邊個多啲,淨係邊個肯為邊個付出多啲,有眼睇!」

句句挑通眼眉、一矢中的,臨尾還要眼神堅定地向家妍下戰書:「我進化咗喇,你呢?」挑機味濃,難怪家妍頓時語塞,網民亦認定是家妍的一大衝擊。

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓