獎門人|佘詩曼時隔10年再上獎門人全程勁玩得 化身Man姐問泰文問題意外爆粗超爆笑

文: 羅志宏
2023.12.17

《獎門人聖誕感謝祭》今集兩隊陣容都是台慶劇《新聞女王》主要演員,「文家軍隊」有佘詩曼、何依婷、何廣沛、倪嘉雯及路芙,「SNK型男索女隊」有李施嬅、高海寧、王敏奕、鄧智堅及姚宏遠。「文家軍隊」的阿佘雙手叉胸以女王姿態登場,霸氣外露,獲錢嘉樂大派高帽,笑指阿佘久違返無綫拍劇便掀起全城熱話。

時隔10年再上獎門人的佘詩曼全程勁玩得,在「開心無敵彈遮遮」環節中化身「Man姐」問泰文問題,過癮過來又非常搞笑。期間,佘詩曼問到一條問題:「『叫人幫手執枱』的泰文是甚麼?」,講到其中一答案選項時,就不慎在鏡頭前意外爆粗。

佘詩曼講到「吹那蔣」,意外講成疑似粗口發音,之後獲錢嘉樂即時緊急糾正正音:「吹那蔣」,場面相當爆笑。

 

▼▼點擊放大睇更多▼▼

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓