恐怖!長洲客飲涼茶吐出巨型曱甴 店家反駁:企面前飲有事我就認

文: 溫藹紅
2023.12.18

早前網上瘋傳有長洲賓客飲涼茶時,驚吐出一隻巨型曱甴,更獲店方指「邊個咁好彩?企面前飲有事我就認」,惹來大批網民熱議,直呼恐怖兼嘔心,部分則揶揄指曱甴「定驚止夜尿」。

周末假日仍有不少港客湧入長洲,最近就有網民透過各大社交平台群組發帖,表示在長洲飲涼茶吐出原隻巨型曱甴,並附上一張相片,甚狀恐怖。從相中可見,網民一手拿著一支涼茶,一手以紙巾夾著一隻曱甴頭部的觸鬚,而且體型巨大,惟頸部疑快斷開,略為嘔心。

從色澤所見,該支涼茶疑似洛神花飲品,樓主留言寫道「長洲客飲涼茶吐出巨曱甴」,並指「店方表示:邊有咁好彩?企面前飲有事我就認」,疑是指控售賣涼茶店方「唔認數」,不過相片拍照日期、時間等無從考究,亦未有透露涼茶出自長洲哪家店舖。

貼文惹來大批網民留言討論。有網民見狀直呼好嘔心,並揶揄指是「限量長州曱甴涼茶」、「唔識貨,曱甴定驚止夜尿」。不過都有網民質疑「咁大隻浮面,飲之前好難睇唔到」、「如果連小強都隔唔到,成支嘢應該好多渣」;都有網民覺得「唔係食九大簋,屈你可以屈幾多錢?我信個客,真係求心理陰影面積」。

▼網民咁講▼

資料及圖片來源:FB@香港突發事故報料區及討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓