土瓜灣星洲名廚宣布結業!結束營業逾10年小店街坊:曾經好好食

文: 溫藹紅
2023.12.20

土瓜灣星洲名廚突發宣布結業!土瓜灣新加坡餐廳星洲名廚早前張貼告示,指將結束營業逾10年餐廳,期間感謝街坊一眾支持,最後營業至今日(20日),引來街坊熱議。

告示又指,感謝大家多年來的支持與愛戴,稱有幸與各食客共渡10多年時光,「歲月匆匆點滴回憶永遠銘記在心,每個結束都是一個新的開始」,又指「說了再見,就會再見」,小店將營業至12月20日,即今日為最後營業日。

小店主打主打星馬泰菜式,其中以海南雞飯最受街坊歡迎,另外招牌厚切豬扒㗎喇沙、 肉骨茶加配油炸鬼等,開業初時甚深得食客支持,價錢實惠但份量不少,因此不少附近客人都會幫襯,並認為味道不錯。

貼文一出引來不少網民留言,大部分都認為餐廳食品近年質素每況愈下,「曾經好好食架,越做越差,呢幾年已經冇再食過」、「幾鐘意食佢炸豬扒,不過環境真係差,濕氣重又暗」,認為大失所望。不過,都有網民感到可惜,指日後會懷念小店出品的厚豬扒及肉骨茶。

星洲名廚(Sinapore Restaurant)詳情

地址:土瓜灣北帝街35號地舖
電話:2768 7552
結業日期:2023年12月20日

資料及圖片來源:FB@To Kwa Wan 土瓜灣之友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓