港島區餐廳$3萬請洗碗工 仲有洗碗機協助?網友看後1原因極力勸退

文: 黃樂恩
2023.12.27

做「洗碗」真係咁好搵?最近有港島區出現一則招聘廣告,有餐廳以月薪$3萬聘請洗碗清潔工,聲稱有洗碗機協助,只需負責日常清潔及主管安排之工作即可。雖然工作內容看起來輕鬆簡單,但有不少網友看到後1原因紛紛勸退,直言「(人工)好似好高,但條款好煩」、「呢個根本就係自僱人士」。

早前有人在Facebook群組「西環變幻時」上分享一張照片,指自己在皇后大道西附近見到一張招聘廣告,內容是有餐廳高薪請「洗碗清潔工」,每月薪酬$30,000,每天工作時間為11小時,有洗碗機協助,主要負責日常清潔及主管安排之工作,休息日需自行安排替工。

雖然這份工作看起來輕鬆簡單,月薪高達$3萬,但不少網友發現看到後紛紛勸退,並直言「魔鬼藏在細節裡」。網友指出該薪酬是負責全間餐廳的所有碗碟,而且無飯鐘,連休息日也要自行替找替工,事實上根本就是自僱人士,「(人工)好似好高,但條款好煩,寫一日11個鐘即係無飯鐘,休息日要自己搵人頂更,即係你比人工頂更嗰個」、「休息日要自己搵人頂更,即係你比人工頂更嗰個」、「僱主嘅責任係安排休息日,呢個根本就係自僱人士」。

但亦有網友認為這份工作平均日薪都有$1000,人工相當可觀,並建議有意應徵的人可試試「同朋友一人返半更/一人半個月分個糧,等錢洗踩多幾日又得」。

來源:FB@西環變幻時

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓