Anson Lo盧瀚霆被問屋企有幾多個手袋 教主6字真言回應揭驚人真相

文: 羅志宏
2023.12.28

MIRROR成員Anson Lo(盧瀚霆)一向喜愛潮流服飾打扮,更喜歡收藏不同名牌手袋包包。日前,Anson Lo在IG社交平台上與一眾神徒大玩聖誕Q&A問答,期間有神徒留言問到Anson Lo擁有的手袋數量時,Anson Lo本尊的回答就令人相當意外。

Anson Lo不時都會在社交平台上與一眾神徒互動,日前他就在聖誕佳節大玩Q&A問答,其中有一位神徒留言問到:「好奇撈撈屋企有幾多個包包」,而當Anson Lo回答時反而就轉移話題,以「包包面有一個」6字真言回答,未有正面回答提問,似乎Anson Lo並不想公開到自己的手袋數量。

事實上,Anson Lo一直以來也是名牌袋愛好者,其中Hermès更是他愛用品牌之一,不時在IG、限時動態中都可以看到Hermès手袋的蹤影。Anson Lo更試過在衣帽間對鏡自拍時,曝光了不少他的橙盒子珍藏,名牌行頭超富貴!

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓