女子食牛角疑用保溫袋偷肉?黃傑龍公開斥責行為或犯罪

文: 溫藹紅
2023.12.29

女子食牛角用保溫袋偷肉?日式燒肉餐廳「牛角」向來深受食客喜愛,不過牛角老闆黃傑龍就收到市民舉報,指目擊到有客人涉嫌用保溫袋「偷肉」,掀起一番討論,黃傑龍都公開提醒涉事者,強調「偷肉」屬盜竊行為。

叙福樓主席及行政總裁黃傑龍於Facebook透露(28日),近日收到市民舉報,指在新蒲崗餐廳分店用餐時,目擊到鄰座女客人涉嫌當眾「偷肉」。目擊者表示,「(佢)將6至7吋長的肉片,用手放入預備好的食物袋中,然後又放入可冷藏的(保溫)袋中」,及後再若無其事繼續用餐,形容手法好純熟。

對於「偷肉」事件,黃傑龍表示「香港有好人有壞人」,收到顧客通知「見到壞人」,他不禁公開斥責,指「食放題都會靜靜雞帶埋保溫袋去偷肉嘅,提醒你咁樣係盜竊行為,阿媽都有教係唔啱㗎」。

部分網民直言或會造成食物安全問題,黃傑龍則嘲諷道,「佢連保溫袋都帶埋,應該對食物安全有常識,當買餸咋嘛」。不過,他仍然認為香港人大部份都是富有「正義感」、「正常」及「有同理心」。

貼文引來大批網民嘩然,斥「偷肉真過份,最多拎雞子嚟燒姐」,笑指可能是「專業人士」、「係我就帶多兩個壺裝埋啲牛角飯」;都有網民分享,「我真係聽過有人食自助餐係會拎走埋人哋嘅餐具」,認為已見慣不怪。

▼網民咁講▼

資料及圖片來源:FB@黃傑龍 Simon - 窮富翁 好人好事牛角日本燒肉專門店 Hong Kong Gyu-Kaku

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓