張致恒老婆雯雯新一年IG第一炮開火 三連長文爆seed:一句離婚好簡單

文: 羅志宏
2024.01.06

藝人張致恒(Steven)與老婆雯雯於「離婚界」享譽盛名,二人四年抱四的婚姻之路一直話題度十足。踏入新一年2024年,雯雯第一炮開火以三連長文爆seed怒轟Steven,在IG限時動態上撰文,直言:「一句離婚好簡單」。不過,幾日過後,張致恒與雯雯再度奇蹟重修舊好,更有好消息宣布。

張致恒與老婆雯雯在IG限時動態上宣布好消息,貼出了二人當年的婚照,並寫道:「期待我地(哋)既(嘅)新project 多謝大家支持」,相中可見二人似乎將以夫妻檔形式有新搞作,並預告「小小鹹 多多趣」。

早前,雯雯在IG社交平台上連發三個限時動態,以三篇長文爆seed怒轟Steven,先寫道:「新一年我真係唔想再講,但係點解呢個世界可以有啲咁樣嘅人?個仔發高燒不停喊,我喺度氹,出面兩個仔肚餓夠膽死話冇錢,所以冇處理。大佬,你唔識煮嘢㗎?為咗瞓覺自己唔去讀個平安卡都算,個仔一開學就唔帶佢返學其實你究竟想點樣?!我又可以點樣?係呀,一句離婚好簡單,咁係咪我淨係要兩個小朋友?咁另外兩個小朋友又點呢?如果俾佢死得啦!我能力只可以照顧到兩個,咁請問另外兩個又可以點樣?真係送去啲機構?個個都話我成日淨係識嗌離婚,但係做唔到,咁你又可唔可以教吓我小朋友點呢?送去保良局?!」

雯雯之後續稱:「個個淨係識話我發癲,淨係識話我拎晒啲家事出嚟講,咁又有冇諗過我咁多年經歷緊啲乜嘢?我以前一句說話都冇講過,每個人都會有佢爆嘅時候我冇地方發洩只有咁樣,我會覺得冇咁委屈同可以發洩到自己嘅情緒咁又有咩問題?我喺自己嘅平台講自己想講嘅嘢,唔想睇嘅,Unfollow 唔好睇囉!我打嘢出嚟為咗自己條氣舒服啲,我搵個地方發洩自己嘅情緒總好過我走去自殺傷害自己又照顧唔到小朋友。亦都唔需要任何人比任何嘅評語!」

雯雯最後寫道:「成日都話我生之前有冇諗清楚,佢哋而家已經活生生係度,係咪要丢左佢地?你哋先安樂成日話我抵死,放心!我已經承受緊我要承受嘅!」

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓