驚!便利店內遭落藥?港女插背囊水樽疑被怪男以1招落藥:飲品勿外露

文: 溫藹紅
2024.01.04

女士注意!最近有港女分享,跨年倒數後在便利店內,疑遭古怪男子以1招在其水樽落藥,除了發現水中浮現明顯粉末外,重返回便利店後竟有可怕發現,直言好恐怖,並呼籲大家外出時要小心注意,「嘢飲盡量唔好外露,或者放喺自己視線範圍」。

日前有女網民透過「Dcard」討論區發帖,分享早前除夕(1日)跨年後的凌晨2時左右,在便利店內疑遭落藥的驚險事。她指出,當晚前往一間便利店買宵夜時,店內有2名店員、3名吵鬧的男子及一名正在讀報紙的叔叔。惟事主付款時,感覺到「背囊畀人搞」,向後望時該3名男子在其身後「係咁笑係咁嘈」,但未覺有異樣,因此沒有太在意。

然而,事主走出店舖門前見到,「其中一個男仔隻手挨住係貨架,拎住粒藍色嘅野。我行出門口兩步就摸一摸自己袋拉鏈,冇畀人扯開,入面啲嘢都仲係度,以為無事就算啦」,惟歸家後竟有古怪發現,及後再重返便利店時,更見到驚人一幕!

▼驚人發現過程▼

 

事主回想自己感覺背囊疑「畀人搞過」,加上重遇水樽蓋,認為「好大機會就係3個男仔趁我比錢時,打開我插係背囊支水個蓋,然後倒咗d不明粉末入去,然後再隨手將個蓋放咗係貨架」。她續指,如果並非丟失水樽蓋,相信都未必會發現水內有古怪,假設回家繼續飲用,後果或不堪設想。

然而,無奈地水樽及液體都已被事主倒掉,事已至此亦無從追究,唯有發警世文提醒一眾女士們,籲大家小心,並留意4大細節位,慎防中招!

▼留意4大細節位▼

 

資料及圖片來源:Dcard、photo-ac

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓