人氣男歌手巡演慶功舉辦現金大抽獎!宣佈派$100萬 被員工封「絕世好老闆」

文: 黃樂恩
2024.01.04

去年初,任賢齊啟動《齊跡在路上演唱會2023》巡迴演唱會,一年來共巡演22個城市,當中包括星馬、澳門、中國內地等,場場爆滿。日前1月1日元旦,任賢齊完成2場廣州演唱會後拉大隊慶功,隨後更拿出一百萬現金與員工大抽獎,被一眾員工封為「絕世好老闆」,即入內文睇詳情啦!

今次任賢齊《齊跡在路上演唱會》走訪22個城市,被譽為80、90後最感動回憶演唱會,更在除夕、元旦日選擇在廣州會歌迷迎接新一年。當日除了獻唱自己的經典名歌外,任賢齊更特意為廣東話地區演唱了《喜歡你》、《海闊天空》送給觀眾,「謝謝大家這一年陪我闖蕩在路上,希望我每一次演唱會都可以在大家心中留下美好記憶!」

完成廣州2場演唱會後,日前(1日)任賢齊拉大隊慶功,一向視工作人員為家人的他,更在慶功宴上大手筆拎出成100萬畀工作人員抽獎﹐難怪再被員工封佢做「絕世好老闆」,他笑道:「應該嘅,因為大家都對我好好嘛!我哋係一齊工作嘅,一個不能少,大家都要開開心心過新年。」

當被問及新一年計劃,任賢齊表示「暫時冇得放假,農曆年會去美加繼續巡迴演唱會,美加完了就緊接英國及巴黎巡迴演出,24年也是繼續在路上,繼續巡迴各地演出。」

來源:IG@richiejen623東張西望

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!