屯門大媽賣唱團包賣淫服務?知情人士爆料:呢個數就有交易

文: 黃樂恩
2024.01.11

日前《東張西望》一連2晚跟進屯門某公園有大媽表面勁歌熱舞,實際上是與在場觀眾有異常的親密接觸,甚至有不道德交易。當日有現場大媽主動受訪爆料,指摸手摸腳「收幾百蚊,幾千蚊都有」,就連攬攬錫錫、賣淫服務都有,即入內文睇詳情啦!

據《東張西望》最新報導,指昔日在屯門市鎮公園唱歌跳舞的大媽,原來早已轉移陣地到屯門中山公園,除了製造大量噪音,更有附近街坊透露大媽和大叔老伯們的關係非比尋常,並不只是歌手和捧場客那麼簡單,「佢哋私底下有交易,經常有個啲(不道德)交易,(每次)幾百蚊,你肯畀就畀多啲」。

當日更有現場大媽主動受訪,她聲稱「我哋都係娛樂長者同啲退休人士」,指在場觀眾都是「無嘢做嚟聽佢哋唱歌」。當被主持問到「見到啲姐姐會摸叔叔啲手手腳腳」,大媽馬上回應道「有收錢嫁,收幾百蚊,幾千蚊都有」,除了摸手摸腳,隨後大媽還透露會有不道德交易,「有呀!攬攬錫錫都有啦,上埋床都有」。

此外,當日攝製組更假裝成聽歌大叔到現場視察,並與同場其他「客人」聊天,當中一名聽歌大叔透露,「一般利是都20蚊,現金就$50 、$100咁畀囉,佢畀罐啤你,你就畀利是㗎啦」。亦有另一名大叔表示,稱自己每天都會派$20-$50給大媽。當日攝製隊巧遇警方接到投訴到場,大媽和一眾叔伯即時雞飛狗走四散,更有現場大媽為迴避主持訪問,不惜走入廁所避開攝製隊。

拍攝期間,突然有一位疑似為大媽護航的年長男子出現,他行近攝製隊並語帶恐嚇道,「你唔收機一定無命」、「我已經影咗你相啦」、「差人走咗啦,人哋(大媽)走咗就算啦」,隨後更襲擊攝製組的工作人員及拍打攝影機,有工作人員被抓傷流血,當時女主持已即刻「報警」。最終攝製隊合力把大叔圍住,警方到場調查後,該名男性亦被帶上警車,事後獲警方回覆,指該名71歲姓劉姓男子涉嫌「襲擊致造成實際身體傷害」被捕,目前已獲準保釋候查。

根據記錄,警方自去年9至11月期間,於中山公園共接獲36宗有關噪音投訴,當中33次派員到場後,並沒有發現有人在場唱歌或製造噪音,而投訴人亦沒有進一步資料提供,另外3次警員已向在場唱歌人士作出勸喻或警告,他們隨即離開。

來源:東張西望

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓