鄧兆尊爆料「頂流藝人」揼霸王骨 諗住唱首歌當找數?明星夫妻揼骨前仲會咁做...

文: 黃樂恩
2024.01.13

56歲鄧兆尊不時都會大爆娛樂圈秘聞,早前他擔任3位老友曾志豪、王耀祖及貴花田主持的YouTube節目「田豪祖3寶」的嘉賓,大爆一單疑似按摩店被男顧客走數事件,直指娛樂圈中有不少藝人都試過揼邪骨走數,當中更有一位「頂流藝人」更打算唱歌當找數,引起大批網友熱論。

節目中,主持人王耀祖,於是就問鄧兆尊有沒有聽過「揼霸王骨」,當時鄧兆尊即刻表示「有」,並語重心長地呼籲各位同行以及任何人,「除非你唔好出名,你一出名有啲嘢就唔好做!因為所有按摩師返到休息室一定講,一間通天之後就間間(按摩店)都通天,全香港都知你做過咩!」

 

原來鄧兆尊曾聽聞過不少同行藝人都有「揼霸王骨」,他坦言「多數都係話會畀幾錢貼士,可能話500蚊,但最終埋單就只係畀200蚊。骨鐘錢就一定走唔甩,通常都係走貼士!例如話:『我畀3,000蚊貼士你,你畀我掂一掂啦!』之類,點知出到去畀200蚊!大家明啦!」

王耀祖聽完後,隨即笑稱「我明喇,即係邪骨囉!攞著數仲要唔止攞人哋勞力,賤格都不得了」,直言該行為分明是「走肉金」。難怪貴花田聽到後,也不禁怒斥一句「呢啲人唔唱爆佢真係唔得」,並不斷追問是幾多線藝人、是歌手還是藝人。

而鄧兆尊亦沒有開名,他僅表示「由頂流到最低都有!試過一個頂流歌星話:『嗱,我唱首歌畀你聽,你賺咗呀喇!一人演唱會呀!』之後唔畀代支囉!」貴花田隨即鬧爆此等行為,「癡孖筋,咁Cheap都有嘅?」並表示貴花田的反應就跟按摩技師當時一樣,可惜是事後才知道對方走數。

鄧兆尊在節目中提到,「低(地位)嗰啲我可以理解,因為搵食搵唔到咁多錢,又想玩特別嘢,唔想畀筆錢就走數。但嗰個頂流(歌星),幾十億身家仲搞呢啲咁嘅嘢,你真係好唔得囉!」並重申自己也有揼骨,但所到之處都是「正經」地方,「唔正經」只是視乎個人行為。除了揼邪骨走數,隨後鄧兆尊再爆料說:「試過有對夫妻,明星嚟嘅,最好笑係包住個頭得番隻眼咁去,怕人哋認到佢哋。」

節目一出,隨即引來大批網友熱烈討論,不少人跟貴花田一樣,紛紛追問是哪位「頂流藝人」揼邪骨走數,「好想知邊個上流係邊個」、「真係想知邊個咁鬼cheap走數」、「而家頂流定以前頂流先?」另外亦有網友根據節目中的幾條線索推測,紛紛留言表示「點解我第一嘢諗到校長」、「肯定係譚XX啦,杜生都有講過」、「咦咦~ 我諗起校長」。

來源:YT@田豪祖3寶channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓