萬千星輝頒獎典禮2023|佘詩曼三奪視后橫跨三個年代創開台紀錄!三次得獎感言全部互相呼應

文: 羅志宏
2024.01.15

《萬千星輝頒獎典禮2023》最受全城矚目的「最佳女主角」由佘詩曼大熱奪得,成為史上第一位「三屆視后」,更一同橫掃「大灣區視后」、「馬來西亞視后」,以及獲頒「最佳衣著女藝人獎」,成為「四料視后」。佘詩曼橫跨三個年代三奪視后,成功創下開台紀錄,其實回顧她第一次、第二次贏得視后的得獎感言,就會發現全部互相呼應。

佘詩曼第三次奪視后得獎感言

2023年《新聞女王》

我以為唔會喊,今日我攞完呢個獎,我可以證實「一不離二、二不離三」都可以係好嘢!每次企喺呢個台上面都好緊張,因為攞一個獎真係好難好難,唔係淨係我一個人努力,係大家嘅努力。我好多謝Man姐呢個角色,我好多謝大家支持《新聞女王》。我最開心嘅係我可以同一班好好嘅演員合作。你哋俾咗個好好嘅回憶我,我真係好開心。我希望嚟緊會遇到更加多好嘅角色。希望嚟緊會有更加多好嘅等大家可以返屋企煲劇、追劇,多謝大家!仲有我多謝我媽咪,我媽咪成日都照顧我,多謝多謝。

佘詩曼第二次奪視后得獎感言

2014年《使徒行者》

多謝TVB令我人生更加精彩,每一次企上呢個台都好緊張,啲人話我攞硬,但其實攞一個獎真係並唔容易,要付出好多,要好好彩,遇到好劇本、好角色,自己要好好把握。我今次好好彩,遇到一個好好嘅監製…仲有一個人,我一定要多謝嘅,就係我媽咪,因為我做嘢壓力好大,成日都炆憎,但佢永遠都可以比到個好燦爛嘅笑容我,呢樣嘢係我好需要㗎,多謝你媽咪,有你喺我身邊鼓勵我,多謝你。多謝每一位投票俾我嘅觀眾。其實冇嘢係最好,只有更好,我會做到更好,繼續努力,多謝大家。

佘詩曼第一次奪視后得獎感言

2006年《鳳凰四重奏》

我真係以為,攞完頭先嗰個(我最喜愛的電視女角色),冇機會攞呢個(最佳女主角)㗎!我好多謝TVB,由啲人話我雞仔聲,唔識做戲,直到我今日攞呢個獎,好開心,我冇令到支持我嘅人失望,冇令我屋企人、冇令我媽咪失望。我唔知呀!我頭先講晒啦啲嘢,我想暈呀,我會繼續努力,唔會令大家失望,今晚我一定會記住!

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓